19maj

Helt underbart väder idag, synd att man är i skolan så man inte hinner sola så mkt.

Idag blev det tidigaste bussen in till stan, gick på Gammlia med Ida och väntade tills träningen började. Var med på 2övningar sen vilade jag. Sen blev det lunch och nk. Efter det blev det att dra på simhallen och gymma, lånade Annickas gymkort (tack så mkt Annicka). Blev att gymma ben, har träningsvärk nu. Pga att jag inte gymmat på typ 2 veckor kanske.

Efter gymmet blev det att gå till bstn och åka hem med 15.25 bussen. Hemma har jag ätit, sovit en stund hade sjukt ont i huvudet men nu är det borta. Nu sitter jag i köket med Linnea och käkar VATTENMELON, är sjukt gott kan jag lova.


Imorrn blir det 8.05 bussen in har träning på morgonen.

Nu ska jag fortsätta äta och njuta av vattenmelonen.


+


Hare bra, pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0