1maj

Uppdatering valborg 30 april

Åkte in 9.20 med Annicka och gymmade, sen tog jag 14.00 bussen hem. Gårdagen kvällen spenderades hemma med familjen, tanken var egentligen att jag skulle skjutsa mina bröder men det blev ingenting. Alla var hemma istället. Vi grillade korv och tog det bara lugnt, sen gick vi in och såg film, men jag råkade somna.

Idag klev jag upp typ halv2, var ut med Ditte på en promenad sen så fikade jag frukost, sen har jag hjälpt till med maten lite och nu så är det mat snart.

Vet inte vad som händer ikväll. Mamma och pappa ska iaf bort så vi barn blir hemma själv. Men gissar på att vi ska se nån film. Men får se vad kvällen erbjuder.

Nu ska jag gå och hjälpa till att duka på bordet.

Hare bra, Pusshej!




Mina älsklingstjejer :D

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0