2 Maj

Idag klev jag och Linnea upp kl.7 och gick ut med hundarna på en liten promenad. Var hungrig så åt lite yoghurt och en kiwi innan jag gick till mitt rum och la mig i sängen igen. Det var hur skönt som helst att gå på promenaden så nu kan jag inte sova, väntar på att alla i familjen ska vakna så vi kan äta frukost tillsammans.

Solen lyser in i mitt rum, hoppas det håller i sig hela dagen. Ska till Holmsund och kolla på match senare idag, tror matchen börjar kl.16.00. Efter matchen blir det att fara och handla på maxi med familjen. Var ett tag sen jag var där och handlade.

Jag tror jag ska börja kliva upp tidigt och följa med mamma på en morgonpromenad med hundarna, man blir så himla pigg. Det gör ju oxå så man inte sover bort hela dagen.


Längtar så mycket till sommaren, den här sommaren kommer bli en bra sommar.


Blir såna här flingor fast icas(hittade ingen bild) och vanlijyoghurt till frukost + mackor med leverpastej, juice och en kiwi.

Låter det inte gott?
Nu ska jag kolla igenom bilder från -08.
Skriver kanske ett inlägg innan jag åker iväg.
Hare bra, pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0