21maj

Dagen har bestått av brännboll på idrotten, på nkn gjorde jag typ inte så mkt. kl.11 blev det lunch sen blev det att sitta i solen med Pernilla ett tag och vänta på Linnea.

Sen blev det så att snälla Em hämtade mig och Linnea på skolan så vi slapp gå till stan. Det var verkligen hur snällt som helst, Tack så mkt Em!

På stan så köpte jag ett par shorts och 2 bhar. Måste ner på stan innan balen för att köpa en väska. Så får bli till veckan någongång.

Åhh just det var även och köpte förköpsbiljett till corona nästa lördag. Är det någon mer som ska dit? ;)

Ikväll så var jag, Linnea och Ditte ute och gick på en promenad, riktigt skönt i det fina vädret. Efter det så käkade vi glass.

senare ikväll blir det att hämta mamma i Ånäset.

Nu ska kolla runt på datorn och vänta tills mamma hör av sig.

Bjuder på en bild på mig och syrran.

Hare bäst, pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: anni

jag vill dit, men biljetterna lär ju vara slut. kan ju inte köpa nu heller =(

2010-05-22 @ 22:15:14
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0