24maj

Måndag

Hade som sagt fotboll idag, vi tog kort i slutet. Sen skyndade jag mig till nus och tog 13.15 bussen till Robertsfors. Handlade med mamma och väntade på Elin.

Hemma gick jag ut med Ditte, sen sov jag ett litet tag, sen middag.

När de andra for på träning i Ånäset gick jag och gymmade ben, nu ligger jag i sängen och tar det lugnt. BORDE verkligen kolla igenom matten men känner verkligen inte för det. Kan det inte nu så kommer inte kunna det bättre imorrn ifall jag kollar igenom det.

Vill få provet bort gjort och hoppas på ett G, men det kommer jag verkligen inte få... Är så less!!!! skulle verkligen valt en annan kurs istället för matten. Men kanske hade funkat bra med matten om man haft en bättre lärare.. Åhhhh, ingenting jag kan göra nått åt. Bara göra provet och hoppas att jag får ihop 12p..


Nu ska jag kolla igenom sammanfattningen, men lär somna.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0