25maj

Tisdag

Idag hade jag matteC nationella, kan inte påstå att det gick bra. Blir verkligen besviken, blir nog ett IG.. Får knappast ihop 12p... Det känns ändå lite.. men kommer inte klara av det.

Iaf sista provet innan jag tar studenten, känns skönt att det bara är Nk-redovisning kvar på torsdag sen är alla kurser utom fotbollen typ slut. FYFAN vad skönt det ska bli..

Idag är det sjukt dåligt väder det gör att jag fryser och är trött. Hoppas på sol imorrn orkar inte det det är dåligt väder. Vill ha värme och bli brun.

Ikväll är det DH näst sista avsnittet innan sommar uppehållet.
Hade tänkt fara ut och springa idag, men vädret är för dåligt. Får bli någon annan dag.


Vad hände med det fina vädret som var i början av maj :O Ge mig den värmen nu, tack!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0