26maj

Onsdag

Fotboll 9.20-10.40, sen nk gjorde typ ingenting. Efter det gick jag och Linnea till busstationen åkte hem med 13.10 bussen.

I Ånäset blev det att handla sen hem och göra maten. Om ca.20 min bär det av till Burträsk, ska skjutsa Elin som har match med utv.laget.

Sen när jag kommer hem ikväll blir det att packa för morgonen dagen/kvällen + för fredagen.
Har bara en lektion på fredag så känns skönt, ska redovisa imorrn så ska bara lyssna på redovisningar på fredag.

Sjukt dåligt väder ute, så lär frysa ihjäl i Burträsk, men bara att klä sig ordentligt.

Aja kanske skriver ett inlägg när jag kommer hem, ifall jag har tid.

Hare bra, pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0