28maj

Igår torsdag 27maj hade jag fotboll sen redovisning. Efter redovisningen blev det lunch, sen åkte jag, Linnea och Ida iväg med Tilda. Köpte massa grejer till Kvällen.

Sen upptäckte jag att jag hade glömt min börs, smart som jag är. Så kunde inte betala någonting. Men tur att Linnea kunde betala åt mig.

Ifall bilturen var sjuktrolig, har nog inte skratt så mkt på länge, men måste nog säga att kvällen nere på stan med Ida, Amanda, Linnea och Tilda var underbar.

Ifall vi som grillade hos Ida var då Ida, jag, Linnea, Tilda, Amanda och Frida. Måste säga att det var riktigt trevligt tkr jag. Annicka kom medans vi åt, sen drog vi ner på stan till kajen och lyssnade på alla artister.

Efter så for Frida hem, sen så for Annicka oxå hem. Så vi som var kvar gick till max satt där, sen ringde jag Em snackade med henne i 2h. Linnea och Tilda drog till lägenheten och jag, Ida óch Amanda gick öst på stan lämnade Amanda sen gick vi till skolan hämtade Idas cykel sen till lägenheten.

Somnade efter 2 någongång. Vaknade halv9.

Lyssnade på redovisningar idag, sen lunch. Tog 12 bussen hem.

Fick Oth av Em idag, såg de avsnitten när jag kom hem. Sen somnade jag.

Imorrn blir det att åka in till stan med mina föräldrar, måste på stan och fixa lite grejer till balen som är på torsdag.

Sen på kvällen blir det Corona med Linnea, Tilda och Annicka.



Ska sova nu, gonatt!

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0