3 maj

Måndag

Idag hade jag sovmorgon till 11.10, så tog 9.20 bussen in. Hade fotboll, körde lite balas och passningar. Sen när träningen slutade så gick jag på gymmet och körde ben.

När jag hade gymmat klart gick jag till nus och tog 14.05 bussen hem.

Hemma gick jag på en längre promenad med Ditte, var riktigt skönt. När jag kom hem efter promenaden så åt jag lite flingor och fil.

Min bror håller på fixa bilen som jag ska få köra.

På fredag fyller jag 19år!

Funderar om jag ska fara och springa, är så fint väder och jag behöver träna kondition. Men kanske är onödigt att springa när jag gymmade ben idag. Får se hur det känns i benen om ett tag, måste vila maten först.
Hoppas Elin vill följa med är roligare att springa med någon.



Måste köpa nya löparskor och fotbollskor.
Funderar oxå att fara på gå och löpklinken och fixa inläggssulor.

Nu ska jag ladda upp med lite musik innan jag tar på mig löpargrejerna och far ut och springer.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0