4 maj

Ett snabbt inlägg.

Åkte in till Umeå 9.20, började nkn 11.40. Efter det blev det lunch, sen hål till 14.10 då matten började.

Gick 15.10 från matten orkade inte vara där, lär mig lix ingenting. Läraren suger.... Blir bara irriterad varje måndag och torsdag.....

Imorrn har jag bara en lektion Pa-redovisning kl.9 efter det slutar jag. Vilket känns underbart.

Då blir det att åka hem och plugga lite på nkn, har prov på fredag.

Nu ska jag snart till Robertsfors, blir att gå ut och gå med mamma, Ditte och Busan.

När jag kommer hem blir det DH.

Btw körde hem från Ånäset idag :P Är inte van att köra bil, måste få in körvanan. Blir perfekt när Mikael fixat volvon då kan jag köra hur mkt jag vill.

Nu ska jag göra mig klar, vi hörs. Hare bra, pusshej!


En bild på min syrra och älsklings-Ditte :D
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: haha du är alltid snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0