7maj

På idrotten på morgonen hade vi dans som uppvärmning sen så lekte vi. Var en ganska så släpp idrottslektion. Efter idrotten så snackade jag betyg om projektarbetet. 

På Nkn hade vi prov, gick sådär hoppas på ett G iaf. Efter provet käkade jag sen åkte jag hem med 12.05 buss. Hemma så städade jag. 

Jag fyllde 19 år igår, så på kvällen kom Ida och Tilda hit. Vi fikade, skrattade och snackade. Hade hur kul som helst. Men råkade somna ett tag oxå.



Ida och Tilda.

Iaf ikväll kanske min storasyster kommer för att fira mig, men får se. Annars blir det bara att ta det lugnt gissar jag på.

Nu ska jag vara lite social med hundarna, fast såg nu att de sover.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0