SOL

Idag har det vart en helt underbar dag, hoppas morgon dagen erbjuder lika bra väder.

Imorrn blir det att stiga upp 8 för att duscha och göra sig klar. Kl.11.10 ska jag fara till Robertsfors, ska skjutsa syrran till samlingen. Sen väntar jag och lillasyrran där ett tag sen kör vi till Bygdeå och hämtar mamma. Sen tillbaka till Robertsfors för att se matchen.

Är taggad på att köra bil, har inte direkt kört mkt efter jag tog körkortet. Men ska bli ändring på det när de fixat klart volvon som jag ska köra.

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Men ska kanske kolla om det finns någon film på voddler först. Annars blir det att sova.

Aja kommer inga fler inlägg innan imorrn ifall, så gonatt på er!

Bjuder på lite bilder här.




Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0