10November

Idag klev jag upp efter 9 och gjorde mig klar, min Victoria min storasyster kom och hämtade mig, Linnea och skjutsade oss till Nus + så lämnade hon våra New body grejer som vi köpt av Gisela. Så blir att betala 300kr till henne någon dag. Iaf så åkte jag och Linnea till Sikeå så hämtade mamma oss där sen blev det Robertsfors direkt Linnea hade tandläkartid så medans hon var hos tandläkarn så for jag och mamma och köpte grejer för att laga cyklarna. Sen handlade vi i Ånäset, jag bestämde att vi ska äta levergryta till middag idag :D det är verkligen hur gott som helst. Var längesen jag åt det, inte direkt så man äter det i lägenheten. Så får passa på när man är hemma i Brände.


Ikväll så åker jag och Linnea tillbaka till stan. Imorrn har vi lektion 10.15-12.00 sen har vi tvättid oxå, sen blir det iksu, var ju ett tag sen man var där. Måste börja träna igen, känner mig så sjukt lat. 

På fredag har jag omtenta i Realia så blir att plugga till den oxå, orkar inte göra en till omtenta, efter omtentan ska jag nog försöka kolla om jag får följa med Caroline och hälsa på hennes lillkille :D

På kvällen kanske det blir utgång.

Btw jag vill ha sommar nu!
Hatar verkligen kylan och snön mer än allt annat. Kan iaf säga att Ditte och Busan uppskattar nog snön haha

Nu ska jag hitta på nått annat innan middagen.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0