11November

Torsdag!

Hade en lektion idag, men jag har hamnat i en latperiod nu och orkar typ inte med någonting, så skippade lektionen. Egentligen behöver man inte vara på den så gjorde ju inte så mkt. Men nästa vecka måste jag verkligen ta tagit i mitt liv och börja kliva upp i tid.

Iaf idag har jag sovit länge, sen har jag och Linnea tvättat, käkat middag och jag har även pluggat till min omtenta i realia som jag har imorrn kl.9. Så ska kliva upp 8 äta frukost och tagga till. Efter jag gjort tentan så blir det att kanske fixa uppgiften som jag har till textanalysen som ska in imorrn. Sen blir det även en sväng på Iksu, skulle farit dit idag men skippade det och pluggade istället. Måste ju prioritera plugget nu så jag inte får fler ign.

Sen ska jag även kolla med Caroline om jag får följa med henne och hälsa på hennes lilla bebis Alejandro lr hur det stavas. Ska bli kul har sett framemot det länge men har inte haft tid pga allt plugg.

Sen imorgon kväll blir det Five med Linnea, Ida och Tilda. Borde inte gå ut eftersom jag inte har råd egentligen.. Men är ju sjukt kul + vad ska man göra om man inte går ut. Sitta i lägenheten och ruttna kanske.

Nu ska jag duscha sen blir det att sova.

En bil på 2 av mina älskade systrar.



Jag för några år sedan.

Gonatt och pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0