17November

16/11-10 Tisdag.

Igår hade jag lektion 8.15-10.00 och en lektion 10.15-12.00 käkade lunch på universitetet med Linnea. Sen när hon började sin lektion gick jag på sjukhuset och hälsade på Caroline och Alejandro :) Var där till efter  5 någongång. Sen gick jag till lägenheten kokade ris till kycklingen som Linnea hade gjort ordning. Sen efter 8 drog vi på iksu, skulle köra kondition vid en orbitreak lr vad de heter men blev att vi cyklade istället eftersom det inte fanns några lediga bredvid varandra. Cyklade 1 timma och kollade på Desperate housewives samtidigt. Sen blev det att gå hem och käka kvällsfika.

Skullekliva upp 8 imorse och fara på iksu men sov väldigt länge idag. Orkar verkligen inte att jag aldrig kan kliva upp dagarna. Måste verkligen skärpa mig och ta tag i mitt liv nu.

Nu håller jag på att laga mat, väntar bara på att ugnen ska bli varm så jag kan lägga in fisken. sen ska den vara i i 20 min sen blir det att käka.

Efter middagen får jag se vad som händer kanske blir iksu en sväng får se vad Linnea tycker.

Nu ska fisken i ugnen.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0