22November

Snabb uppdatering sen i torsdags.

Fredag 19/11
Hade omtenta i realia kl.9 på morgonen. Fick 42 av 50 så klarade tentan vilket kändes skönt. Sen så gick jag och Linnea till Nus och möte Tilda sen handlade vi på ica PÅ centrum. Sen hände det inte så mkt mera typ.

Lördag 20/11
Sov ett bra tag sen blev det att kliva upp käka fruost sen tror jag att jag somnade igen. Vaknade ganska så sent men blev en impuls utgång på krogenkrogen med Linnea. Var verkligen inte mkt folk där, men träffade Jessica och hennes kille där. Sen var det en galen liten indiekille som var helt galen på dansgolvet. Har fan aldrig skrattat så mkt åt någon förut tror jag. Aja sen blev det hem och sova.

Söndag 21/11
Gjorde absolut ingenting igår.

Måndag 22/11

Idag missade jag 2 av mina 3 lektioner. Försov mig sjuktmkt, hade ingen cykel så hann inte direkt till universitetet. Men hann på den sista fonetikgenomgången inför omtentan som är på fredag. Så det var ju bra det.

Nu snart blir det att fixa middag. Ikväll kanske det blir en sväng på iksu ifall jag orkar gå ut i kylan. Hatar verkligen kylan.

Nu ska jag kolla hur mkt pengar jag har på mitt bankkonto.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0