25November

Torsdag 25/11

Idag klev jag upp kl.9 ungefär kokade havregrynsgröt till mig och Linnea. Sen blev det att skynda sig till universitetet för lektion mellan 10.15-12.00. Då kom mamma och pappa och hämtade oss och vi for på djurmagasinet och köpte massa grejer till Ditte och Busan. Längtar till jag får träffa älsklingarna, blir tyvärr inte förrän nästa lördag.

Iaf efter djurmagasinet åkte vi till lägenheten och mamma hade tagit med sig massa julgrejer som vi ska sätta upp. Sen blev det att fara på Nus för mamma hade tid där, så vi följde med dit sen for vi på maxi direkt efter så skulle de spara lite tid. Blev att käka på mcdonalds innan vi handlade. Jag och Linnea handlade för sjukt mkt, men berodde på att vi inte vart och storhandlat på ett bra tag. Efter vi hade handlat for vi till lägenheten och fikade en snabbis med mamma och pappa innan de for hem. Är så sjukt sällan man träffar de när jag aldrig åker hem, saknar de.

Men nästa lördag får jag träffa hela familjen + syrrans familj kommer blir kanon :D

Har pluggat hela kvällen till omtentan i fonetik hoppas verkligen att jag klarar den imorrn, kl.9-13 är den. men lär inte behöva hela tiden.

Åh, har inte käkat middag idag insåg jag nu, är hungrig som fan. Får käka lite kvällsfika sen gå i säng så jag tar mig upp imorrn. Brukar ju lyckas försova mig sjuktmkt. Just det måste duscha oxå men det tar inte hela kvällen :P

Näe, nu har jag inge mer på hjärtat.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0