26,27 & 28 November

26/11 Fredag
Klev upp gjorde frukost och skyndade mig till Östra paveljongen för att skriva omtentan i fonetik, det kändes bra när jag var klar med det men när det brukar känns bra så brukar det gå skit.. Så får helt enkelt se när han har rättat om det blir omtenta igen. Orkar verkligen inte det. Skrev iaf provet på 1h 15 min så efter det så drog jag på mig Linnea täckbyxor som jag hade lånat.. Var ju världens snöoväder i fredags så var sjukt drygt att gå.

När jag kom tillbaka till lägenheten så åt jag lite sen la jag mig och sov ett bra tag. Var tänkt att jag och Linnea skulle på Iksu och gymma men vi skippade det eftersom det var så sjuktdåligt väder. Iaf sen blev det att dra ner på stan vid halv3 tiden för att träffa Annicka och kolla på massa affärer. Jag köpte ett linne och en tubsjal på Gina Tricot. Sen så gick vi och köpte bussbiljetter innan vi skulle skynda till en buss och åka till Ålidhem. Bussarna var sjukt seg i fredags pga vädret. Men väl upp på Ålidhem gick vi och köpte pizza sen till lägenheten och käkade och gjorde oss klara för kvällen som blev bra. Det var jag,Linnea, Annicka, Ida, Tilda och Melina som på Five. Var sjuktmkt folk vilket var nice. Sen blev det taxi från frasses på stan till Ålidhem. Sova!

27/11 Lördag
Vaknade och hade sjukt ont i huvudet så blev inge Iksu då heller. Jag och Linnea käkade tacos som middag. Sen blev det att gå till Nus vid halv6 tiden för att hämta Tilda. Men vi slapp gå från Nus för min storebror kom och skjutsade oss så det var ju skönt. Blev iaf utgång på Krogenkrogen var rättmkt folk där eftersom det var lönehelg. Var en kul kväll iaf.

28/11 Söndag
Vaknade vid halv12 skyndade och klädde mig och följde Tilda till bussen. Sen blev det hem och sova igen var så sjukttrött + att jag har blivit sjuk oxå så mådde inte så himla bra. Ont i öronen, huvudet och förkyld. Så gjorde ingenting igår. Somnade inte förrän efter 3.

Uppdateringen från helgen.
//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0