4November

I tisdags den 2/11 så hade jag grammatiklektion 10.15-12.00 sen blev det hem till lägenheten och städa medans Linnea var på och hade lektion. Hon slutade 15.00 så efter det blev det att fara på strömpilen och kolla kläder och sånt sen blev det att handla på maxi. När vi kom till lägenheten kom Amanda så hon fick kolla på när vi käkade middag. Sen kom Ida och Tilda efter ett tag. Sen blev det att duscha och göra sig klar. Vid 20.30 ungefär så kom Em. Efter 22.00 tog vi taxi till Corona eftersom det regnade så himla mkt. Var inte så jättemkt folk där, men det var ändå kul.

Sen efter så gick jag, Ida och Em till lägenheten. Em fick skjuts hem av sin mamma medans jag och Ida gick upp till lägenheten och väntade på Linnea, Amanda och Tilda. Sen fikade vi lite innan vi gick och la oss.

Onsdag 3/11 minns inte när jag vaknade men vid 14.00 ungefär tror jag att vi käkade frukost. Amanda hade dragit hem tidigare någongång. Sen blev det att skynda sig och göra sig ordning och fara för att skriva tentan kl.16.00 var typ klar efter 40 min. Gick som det alltid går... Vill säga dåligt.... Vi käkade middag kl.12 igår på natten sen gjorde vi klart översättningen.

Idag klev jag upp 9.30 gjorde mig klar sen for vi på univeristetet för översättningslektionen blev så att Linnea skjutsade mig på min cykel eftersom hennes hade punka.. Efter översättningen så blev det att jag skjutsade Linnea och det gick bara bra sen packade vi ihop tvätten eftersom vi hade tvättid kl.13.00-16.00. Internet har inte funkat heller.Men nu funkar det. Till middag käkade vi rester från igår och potatisbullar.

Har inge mer att berätta just nu.

Bjuder på 1 gammal bilder från första gången vi var ute på Corona.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0