5November

Idag klev jag upp vid 13 och duschade sen packade jag ihop för att fara hem till Brände. När jag väl kommer till bilen så kunde jag bara låsa upp min sida, tänkte inte mer på det, men när jag satt mig i bilen för att starta så funkar inte biljäveln.. Nådigt irri jag blev, så nu sitter jag i lägenheten själv. Linnea for nyss, hon skulle cykla till stan. Min bror ska komma med en laddare till bilen, men han visste inte när han skulle fara så får sitta här helt själv och vänta... Jag som inte vill köra bil i mörker, hatar det! 

Iaf i helgen blir det en lugn helg hemma i Brände, ska umgås med mina älsklingshundar. Blir att åka tillbaka till stan på söndag, sen måste jag fixa en uppgift till på måndag oxå..

Linnea lånade min cykel när hon skulle cykla till stan eftersom hennes hade punka, tror ni inte hon lyckas cykla punka på min cykel med :O haha aja inget att bli sur över... Men måste typ gå till universitetet varje dag nu isf. och det kommer typ ta en evighet.. Fattar inte att det bli punka på cykeln bara för att det blir lite kallt ute.

Åh, kan inte bara sommaren komma tillbaka, vill ha värme nu!!!



Linnea, Ditte och jag!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0