6November

Hej!
Klev upp 8 idag med mamma och gick ut med hundarna. Sen så gick jag upp till mamma och pappa och snackade med de ett tag, kollade datorn men var typ ingen som var vaken och social då, så blev att käka frukost sen kolla på tv. Somnade ett tag så följde inte med mamma, pappa och Elin till Ånäset. Känner att jag är påväg att bli sjuk har ont i huvudet, fryser. Men bara hoppas att jag inbillar mig, orkar inte bli sjuk..

Skulle ha hjälpt till med maten idag men sov istället, blev iaf tacos till middag.

För ett litet tag sen var jag ut med Ditte och nu ska jag gå och kolla om det är nått bra på tv, för verkar inte vara någon inne på datorn en lördag som denna.

Jag, Ditte och Busan!

Måste verkligen börja ta nya bilder, har bara massa gamla tråkiga bilder.

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0