11 oktober

Idag hade jag online-tenta i realia, kan ju inte påstå att det gick bra direkt, bara hoppas på att jag får g.

Är hemma i Brände och har vart det sen i torsdags, vet inte riktigt när jag ska åka in till stan. Men blir nog imorrn kanske. Har ingen skola i veckan, men har tenta på fredags så blir att plugga till den, sen måste jag hinna på arbetsförmedlingen, kanske på iksu ifall linnea vill följa med, sen är det träning på onsdag. Just det får inte glömma att det är desperate housewives på tisdag kl.9.

Blir att gå på långpromenad med Ditte lite senare idag, sen måste jag käka frukost oxå. men tänkte vila lite nu var vaken väldigt länge i natt för att plugga.

Aja, har inte så mkt mera att skriva. kanske kommer nått inlägg senare :)

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0