14oktober

Hejsan!

Idag har jag pluggat hela dagen till fonetik tentan som är imorrn 9-13. Hoppas verkligen att det går bra, orkar verkligen inte en till omtenta. Då blir det nog att hoppa av, isf är inte den här kursen något för mig känns det som. Det blir för mkt helt enkelt, + så suger jag på planera så allt blir bara fel. Orkar verkligen inte, nästa vecka blir det nog att fara på arbetsförmedligen, hann inte den här veckan.

På lördag blir det förfest hos mig och Linnea sen blir det krogenkrogen med massa sköna männskor. Hoppas verkligen det blir en lyckad kväll, har sett framemot den hela veckan :D

Tilda fyller 20 år på lördag så blir henne vi ska fira.

När Linnea är klar inne på toan så ska jag duscha sen blir det att sova och hoppas att provet imorrn går bra.

Efter provet drar nog jag och Linnea på iksu och kollar gymkort. Blev inte av förra gången vi skulle göra det. Sen blir det ner på stan och kolla på affärer.
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0