19oktober

Hej, var ett tag sen jag skrev.

I fredags fixade jag och Linnea guldkoret på iksu, var på stan och köpte paket till Tilda som fyllde 20 år i lördags.

På kvällen på lördagen så hade vi förfest hos mig och Linnea sen blev det krogenkrogen. Vart en sjukt trevlig kväll.

Söndagen så gjorde jag och Linnea inte så himla mkt tog det lugnt typ.

Idag måndag så hade vi lektion 8.15 så blev att kliva upp efter 7, sen hade vi lektion 10.15-12.00 sen lunch till 13.15 sen hade vi litteratur seminarium fick sluta 1h tidigare.

Nu håller Linnea på diska, ska snart byta av henne. Efter det blir det att fara på maxi och handla, sen hem och äta. Senare ikväll blir det att fara på iksu och gymma.

Imorrn är vi lediga så får se vad som händer, måste ifall plugga. Kanske ska hem till Brände och byta till vinterdäck på bilen. Men var inte säkert att någon kunde byta hemma så får se när det blir av.

Vill ha vinterdäcken på känns lite säkrare, för man vet ju aldrig, imorrn när jag vaknar kanske det är vitt ute.

Ikväll är det Desperate housewives.

Ska kolla om jag ska diska nu, byeee!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0