21oktober

Torsdag

Idag hade jag översättningslektion kl.10.15-12.00, nu har jag diskat och plockat undan lite grejer. Kl.16.00-16.55 blir det att köra cykel 55min på iksu, hoppas verkligen inte det är förjobbigt. Efter det blir det att duscha och sånt. Typ vid 18.30 ungefär så kommer mamma, pappa och mina syskon då blir det att fara och gratta Caroline som fyller 21år idag. Får hoppas jag inte är död efter cykelpasset.

Btw fyfan så sjuktkallt det är att cykla ute nu, man fryser typ sönder ansiktet.

Just ja, jag saknar mina älsklingshundar mest i världen just nu, har inte vart hem på ett tag. Vill bara fara hem och krama och gosa med de. åhh så jag saknar de!!

Ditte <3 saknar så jag kan dööööö!



Busan <3 Saknar dig med.

Hoppas mamma kommer hit med de snart :D

Saknar även Chilli! Elin jag hoppas du rensar och ger henne mat varje dag.

Snart blir det att äta middag, så jag hinner smälta maten innan jag ska på iksu.
Skriver kanske när jag kommer tillbaka från iksu, ifall jag har tid.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin A

Hahaha, det gör jag inte :P

2010-10-22 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0