24oktober

Hej!

I fredags blev det Five med Linnea, Tilda och Ida. Var kul förutom att det var typ 30+ där som inte fattar någonting... Men var ändå en kungkväll.

Igår så kom min storebror hit och bytte till vinterdäck på bilen, så nu behöver jag inte köra med sommardäck när jag ska hem. Sen gjorde jag inte så mkt mer igår.

Idag sov jag typ hela dagen, har även läst lite av boken som ska vara utläst på tisdag. Boken suger verkligen... Men måste ju läsa ut den...

Imorrn är jag ledig så blir att läsa ut boken och göra lite grammatik. kanske blir en sväng på iksu oxå, lr beror på vädret.

Nu ska jag kolla om det finns nått på tv annars kanske jag ska se lite oth och vänta på att Linnea kommer hem.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0