31Oktober

Idag är det sista oktober.

Igår så kom till Tilda och Ida hit, vi såg 4 skräckfilmer + såg vi lejonkungen 3 innan de for hem. Kl. var typ halv6 lr vad den var när de for hem.

Iaf man skulle ju ställa tillbaka klockan 1 timma i natt. Minns inte riktigt hur länge jag sov idag. Men har hunnit plugga lite till tentan som är på onsdag.

I fredags så bestämde jag mig för att hoppa av litteraturkursen och satsa på de andra delarna ist, eftersom litteraturdelen var försvår. Så känner mig ganska lättad nu att jag slipper läsa ut böckerna och skriva om någon av böckerna. Så nu känns det inte plugget lite tungt längre.

Imorrn blir det att åka in till stan, tror inte jag har någon lektion då, men är inte säker schemat, är i lägenheten. Då blir det att fara på stan med Linnea och Em för att köpa förköpsbiljetter till Corona.

Ikväll kommer Gisela och Petter hit och ska vara här i några dagar, tyvärr så kommer jag inte vara hem. Skulle hellre vart med de, var ju ett bra tag sen man var barnvakt åt de. Men får vara med de så mkt som möjligt ikväll in de ska sova.



Gisela <3




Petter<3

Nu ska jag fortsätta plugga lite innan de kommer hit.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Tilda

haha jenny det var faktiskt hela 5 skräckfilmer vi såg :o jag å ida räknade påvägen hem imorse ;D

2010-10-31 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0