5OKTOBER

Herregud vilken kass uppdatering jag gör. Måste ta nya tag och börja blogga igen, kan ju inte gå en månad mellan varje inlägg.

Har som sagt hänt en del sen senaste uppdateringen.

Onsdag 29 och tosdag 30 september:
*Tränade med Em´s lag

Lördag den 2oktober:
*Tenta vocabulary. vilket inte gick så jättebra, men inte jättedåligt heller.
* Lagfest på kvällen. som söööööööög hur mkt som helst. Ångrar att jag for dit.

Sen varje dag så har det typ var några lektioner oxå lr inte exakt alla dagar men nästa.
Idag 5 oktober:

Hann inte läsa ut boken som skulle vart utläst idag så kunde inte vara med på seminariumet. Så blir att göra något skriftligt på den delen.

Nu är jag hungrig ska kolla om Linnea vill hjälpa mig med maten lr om vi kanske måste fara och handla först.

Ikväll är det desperate housewives lr hur det stavas :D

Har tyvärr inga roliga bilder att lägga in. Så blir lite tomt men mkt text istället.

Imorrn har jag namnsdag, och imorrn har jag bara en föreläsning. Hoppas det blir en bra dag.

Pusshej!
//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0