4 september

Tiden går ruskigt fort just nu.. Tyvärr så har jag inte bloggat på ett tag men det är för att jag inte har någon dator lr internet i stan. Så har inte kunnat.

Universitetet började i måndags den 30:e, hade lite info-dag. Sen på tisdag var det typ samma sen på onsdag den 1 hade vi ett diagnostisktest i grammatik och ett vokabulärtest, som inte gick så vidare bra. Men det var bara för att vi ska se hur vi ligger till.

Iaf på torsdagen så hade vi en föreläsning om litteratur, den delen känns verkligen dryg måste jag säga. ska läsa en bok varje vecka och ha seminarium på det, känner verkligen inte taggen för det.. Men bara att göra sitt bästa.

De har delat upp klassen i 2 grupper jag och Linnea är i grupp A.

Det har hänt väldigt mkt nu när man börjat på universitetet är en väldigt stor skillnad från när man gick i gymnasiet.

Måste börja söka helgjobb typ.. Sen vill jag ha jobb efter jag gått den här kursen för vill inte läsa på universitetet efter det. Vill jobba istället.

Nu ska jag hitta på något annat.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0