21Augusti

Hejsan!
 
Har nu jobbat klart mitt semesterschema på hemtjänsten i Ånäset. Jag har även hunnit inskola mig på hemtjänsten i Bygdeå så ska rycka in och jobba där när de behöver folk. Känns bättre att jobba där än i Ånäset, blir så himla långt att köra från stan till Ånäset.

Jag har även flyttat tillbaka till stan, så nu bor jag i Umeå igen. Blir att försöka söka jobba och hoppas jag hittar nått.

Jag har även kunnat spelat fotboll i sommar som jag inte kunnat på 3-4 år, men tyvärr så gjorde jag illa knäet för en vecka sen så nu väntar ju rehab, bara hoppas det inte var nått allvarligt.

Det är typ det som har hänt mig i sommar har tyvärr inte kunnat sola så mkt så är ju vitare än vitast. Men har ju iaf tjänat pengar vilket var ett måste i mitt fall som inte hade så bra ekonomi.

Nu ska jaag ta mig nått att käka är hungrig.

//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0