23Augusti

Hejsan!

Igår var jag, Linnea, Ida och Amanda på stan. Amanda drar ju till Kalmar nu och lämnar Umeå hon som redan vart i England i 8 månader. Hoppas du kommer ha det bra i Kalmar.


Sen efter häng på stan blev det att skjutsa Amanda till hennes mammas jobb sen drog jag, Linnea och Ida på intersport, djurmagasinet och maxi sen blev det hem till Brände. Hade träning på kvällen i Flarken.

De ringde från hemtjänsten i Ånäset igår och ville jag skulle jobba idag 7-14. Så snäll som jag är kan jag ju inte säga nej. Efter jobbet drog jag tillbaka till stan. Har inte gjort mkt idag sen jag kom hit. Borde ta tag i träningen och börja gymma. Saknar att kunna träna. Fotbollen har blivit lidande pga att jag inte gymmat i sommar.

Nu ska jag fixa mig nått att äta.

Hare bäst, pusshej!


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0