25Augusti

Igår var jag och kollade på match i Flarken, Nysätra-Buträsk som slutade med förlust 0-9. Sen blev det hem till Brände och fika och sånt. Sen blev det stan igen för mig och Linnea. Var sjukt svårt att köra bil igår kväll var hur mkt dimma som helst man såg ingenting nästa. Men vi tog oss hem.

25/8 Torsdag.

Idag ringde hemtjänst chefen och ville jag skulle jobba i helgen fredag-söndag. Men tackade tyvärr nej eftersom jag redan planerat helgen. Borde ju egentligen tacka ja till allt jag får. Men känns sjukt jobbigt att åka till Ånäset för att jobba.

Imorrn får jag min lön för juli då blir det att köpa en I-phone 4 och betala hyran.

Blir även hem till Brände imorrn för att umgås med familjen. Sen på Lördag är det match borta mot Sörböle som jag ska se.

Sen taggar jag kvällen sjuktmkt blir utgång på Tc med Linnea, Ida och Annicka.

På söndag fyller min lillasyster hela 17år hon är inte så liten längre ;)

 Nu ska jag ta mig nått att äta.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillaa :)

2011-08-25 @ 19:06:03
URL: http://annickamakslahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0