Fredag

Hejsan!
Idag klev jag upp vid 11. Sen fixade jag mig och drog ner på stan 12.45 för att käka lunch med Linnea. Tog även med fikat till henne.
Blev att lägga undan ett par skor på Stadium. Så på måndag ska det shoppas för fullt. Längtar verkligen till att få köpa lite nytt nu innan jul.
Var på clas ohlssons och köpte ett träningsarmgrej till min iphone så jag kan lyssna på musik när jag tränar.
Nu väntar jag på Linnea som slutar kl. 17 sen ska jag börja fixa middagen idag blir det lax och potatisklyftor.
Idag blev en träningsfridag men cyklade från stan så lite motion har jag ändå fått. Fick iaf mjölksyra i låren som fan uppför svingen kan jag lova. Men det är ju skönt efteråt.
Btw igår kväll la jag en intresseanmälan på en 3a här i stan, jag är fruktansvärt sugen på en större lägenhet. Idag när jag loggan in på hotmail så visade det sig att jag var 3a på lägenheten vilket var fettnice. Men tvyärr har jag inge jobb så kan inte tacka ja till den eftersom den är rätt dyr.. Men jag är sjuktsugen på den. Skulle vilja vinna 1miljon så hade jag kunna tackat JAAA på direkten... Den var en nyproducerad på Geografigränd.
Nu ska jag checka om mobilen passar i grejen jag köpte. Måste kanske vänta på Linnea är kass på engelska så fattar inte riktigt bruksanvisningen.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0