Helgen!

Hejsan!
I fredags blev det Allstar med Linnea, Tilda, Annicka och Ida G. Spårade totalt blev efterfest hos Gillewård shottade för mkt så var sjuktbakis dagen/kvällen efter.. Haha men fick skylla mig själv. Så helgen har inte existerat ens har typ inte gjort någonting alls. Men var lite med mamma, pappa och Elin igår när de var i stan. Sen skjutsa de hem mig och Linnea. Då somna jag en stund, eftersom jag var sjukttrött hade inte sovit nått alls. Sen kom Em hit vi for och kika på lite futsal sen till Ica och köpte nått att äta sen till läggan och kolla på "Så mycket bättre" och snackade.
Sen vid 12 drog hon då var jag pigg vet inte riktigt när jag somnade men kan lova att jag total däcka och vaknade inte förrän kl.16 idag hahah.
Söndag
Blev att käka korv med bröd till middag sen har jag och Linnea hunnit baka lussebullar. Sen kom Em hit en sväng oxå. Så nu blir det att sova, imorrn har jag möte med jobbcoachen kl.13.00.
Måste fixa klart mitt cv och personliga brev tills det + några andra papper oxå. Så ska kliva upp så jag hinner det innan mötet.
Nu ska jag kika på julkalendern sen sova.
Gonatt!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0