Måndag 12 December!

Hejsan, en vecka sen sist!
Borde verkligen skäpa mig med uppdateringen.
Förra veckan jobbade jag onsdag och torsdag i Bygdeå. Fredagen blev det utgång med massa brudar, lördag tog jag det bara lugnt. Söndag blev det julbord på Lufta med familjen. Och nu har jag "flyttat hem" till Brände för att jobba i Ånäset på hemtjänsten. Bra att tjäna egna pengar och få lite rutin i vardagen.
Idag har jag vart på långpromenad först med Busan 1h sen med Ditte. Var riktigt skönt förutom att jag hade mina nya springskor och fick skavsår på båda hälarna, men bara att härda. Sen råkade jag även ta sönder grinden vi har till köket, smidig som jag är.. Menmen inget man kan göra nått åt. Så nu försöker mamma hitta en ny.
Men måste säga att de vart riktigt duktiga de har faktiskt inte vart ute i hallen någonting idag.
Imorrn ska jag försöka hinna med långpromenad så de får motionera litegrann vilket de behöver även bra för mig eftersom jag inte hinner gymma nått nu när jag är i Brände.
Imorrn jobbar jag 14.45-21.00 i Ånäset.
Ska försöka sova nu.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0