Måndag 19:de

Hejsan!
Sjuktkass på uppdatera här på bloggen.
Har jobbat i Ånäset men även i Bygdeå. I fredags blev det att åka in till Umeå för att handla julklappar med Linnea. Elin kom även in till stan på kvällen och då Såg vi "Drive" Em följde oxå med. Sen sov vi i lägenheten.
På lördagen ringde de från Bygdeå blev att jobba 16.00-21.00 men innan det han jag och Elin fara på Strömpilen och shoppa lite. Sen blev det att skynda för att hinna med 15.25 bussen från Nus. Vi gick även och köpte en sallad på Umeå östra resecentret. Gick bara fint att jobba.
I söndags sov jag nästan hela dagen.
Idag blev det jobb 8.00-17.00 sen kom pappa och min lillebror och hämtade mig med lastbilen så jag slapp vänta tills mamma kom till Ånäset, hon slutade 5 i Bygdeå. Och hon har inte kommit hem än.
Ska försöka uppdatera med bilder och sånt.
Saknar att träna på IKSU. Längtar tills jag flyttar tillbaka till Umeå vill kunna gymma.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0