Middag!

Hej igen!
Nu slutar Linnea så jag ska börja med maten typ nu, idag blir det pyttipanna med stekt ägg och rödbetor. Sen efter middagen blir det att dra till IKSU och gymma. Är taggad på träna, jag är även nöjd för jag har börjat se resultat av träningen, vilket är ett +. Älskar att träna med friavikter, resultatet kommer fram mycket fortare då och träningsvärken märker man av mera.
Jag kan även berätta om katten som skrämde livet av mig på promenaden. Jag är som sagt rädd för katter men även så är jag lättskrämd som få, flyger rakt upp för ingenting. Jag kollar alltid bak någongång då och då när jag är ute och går själv lyssnar på musik så hör inte direkt mycket sen inbillar jag att jag hör saker... Är typ livrädd för allt möjligt. Känner mig verkligen som en mes måste jag säga. Usch, fattar inte heller varför jag är så sjukträdd av mig, men har alltid vart det.  Iaf så kikade jag just bak såg ingenting sen när jag kollade ner till vänster ser jag en liten grå kattunge vid mina fötter, kan säga att flög rakt upp och hjärtat slog hur hårt som helst. Höll på dööö, sen började katten följa efter mig, fick världens panik.. Och var tvungen att ringa till min syrra och berätta vad som just hade hänt.. Kunde inte gå utan att prata med någon så rädd blev jag. Som tur va så slutade katten följa efter mig efter ett tag.
Åhh, jag är verkligen världens mes!
Men kommer nog alltid vara rädd för katter mer lr mindre..
Så här ser jag typ katter aggresiva!
Bild lånad från google

Blev ett långt inlägg, hoppas ni orkade läsa.
Pusshej!
//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0