2 Februari

Onsdag 2/2

Hejsan!


Idag har jag hunnit med lite grejer har hunnit se tv, diskat medans Linnea gjorde hemmagjorda fiskburgare. De var goda men man får inte äta de för ofta helt enkelt man blev lite less på de.

Sen har jag och Linnea vart ute på ett 40min löppass, var riktigt skönt väder ute och gick kanonbra att springa.

Nu sitter vi och har käkat kvarg med saft och dippar gurka, morötter och paprika med dip. Mkt gott, ska snart springa och hämta ett glass vatten att dricka fast det gör jag i pausen till Criminal Minds.

Imorrn blir det att boka biljetter till Love and Other Drugs som jag, Linnea, Elin och Annicka ska se på fredag.

Nu ska jag kolla på Criminal Minds.

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0