27Februari

Kass uppdatering som vanligt.. Har inte haft nått intressant att skriva så därför bloggen vart ouppdaterad.

Söndag 27/2

Idag kom mamma, pappa och Elin till stan vi for och hälsade på Caroline och Alejandro vilket var trevligt. Han är så liten och söt. Kollade även på Carros nya lägenhet som hon bor i nu den är jättefin och stor.

Efter skjutsade pappa, mamma och Elin hem mig och Linnea sen for de hem. Har inte gjort så mkt efter det bara tagit det lugnt och kollat på tv och sånt. Ikväll blir det en tidig kväll eftersom det blev utgång både fredag och lördag. Så nu blir det nog inte utgång på några veckor.

Imorrn blir det att maila in och söka jobb. Ska ta tag i det och fixa så jag tjänar pengar så jag har råd med lägenheten. Jobbet som jag ska söka känns ändå rätt nice hoppas man får det bara. Hade var sjuknice.

Måste ta tag i träningen oxå känner mig sjukt lat.

Så Elin nu har jag uppdaterat lite iaf hoppas du är nöjd ;)
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Elin A

Ja :)

2011-02-27 @ 23:03:46
URL: http://eliniandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0