11Januari

Tisdag 11/1

Vaknade kl.7.45 drog mig till 8. Väckte Linnea käkade frukost och gjorde mig klar och gick till Östra paveljongen gjorde Vocabulary test 2&3 var klar ungefär 10.15. Då gick jag tillbaka till lägenheten. Där råkade jag somna sen har jag hunnit plugga till Grammatik tentan som jag har imorrn. Den är kl.14.00-17.00 så hinner nog plugga lite imorrn oxå.

Om ett litet tag ska jag och Linnea ut och springa/gå beror på hur kallt det är. Sen imorrn ska vi kliva upp och dra på Iksu en sväng och gymma.

Just det har frågat min storasyster om hjälp med ett cv så snart blir det att fixa det och börja söka jobb.

Nu är det bara 2 st tentor kvar:

* Onsdag 14.00-17.00, Grammatik.
* Torsdag 9.00-13.00, Översättning.

På fredag blir det utgång, sen på lördag blir det hem en sväng till Brände för att skott tak.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0