12Januari

Onsdag 12/1

Hejsan!

Idag när jag klev upp blev det att skynda käka frukost och dra på iksu och gymma ben med Linnea. Kan säga att jag hade redan träningsvärk i benen sen igår och nu är den mkt värre. Men det är en skön känsla så det är ju bra :)

Sen efter iksu så gick vi och handlade på ica sen skynda hem och fika sen skyndade jag till Östra paveljongen för att skriva omtentan i grammatik. Gick inte direkt bra, läraren hade gjort mkt svårare än sist. Men hoppas att översättningstentan imorrn kommer gå bättre.

Har pluggat lite till tentan, blir att plugga innan jag går i säng oxå. Men känns som att jag inte kan plugga så mkt till den eftersom att jag är så jättedålig på ord.. Men ska iaf inte få massa minus för sånt som jag kan om jag tänker efter. Så blir att försöka att fixa sån lätta grejer som jag faila på förra gången.

Jag och Linnea har oxå hunnit göra bars med nötter och havregryn hoppas de blev goda.

Måste bara säga att man hinner med  hur mkt som helst när man kliver upp på morgonen och inte sover bort hela dagen. Vi åt till och med middag kl.17 idag vi som brukar äta hur sent som helst.

Hoppas jag är trött i tid i kväll och somnar i tid. För imorrn blir det att kliva upp 7.45.

Igår kväll gjorde jag och linnea ansiktsmask.



Det var en ansiktsmask som blev varm, minns inte vad den hette.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: alice & jennny

vikken läskig färg på ansiktsmasken :O??

vlken "smak"???

2011-01-15 @ 11:16:37
URL: http://fizzybubbliz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0