19 Januari

Onsdag 19/1

Hejsan!

Tog en sovmorgon imorse oxå klev inte upp förrän efter 13.00 tiden ungefär. Hann att fika sen halv 3 drog jag, Linnea, Ditte & Busan ut på en långpromenad. Var ute ungefär 2 timmar. Jag förfrös kinderna ändå fast det inte var direkt kallt ute typ -12. Men tydligen tålde inte mina kinder den kylan.
Var riktigt skönt att vara ute och gå en stund.

Jag har även hunnit med att fixa en kalender från personligalmanacka.se kan verkligen rekommendera den hemsidan. Nu får man göra med egen bild på både fram och baksidan.
Så den almanackan kommer om drygt 2 veckor.
Jag tog en bild på Ditte & en på Busan, är nöjd med den.

Idag så fixade Elin hem bilderna som hon tog på julafton så ska nog lägga ut några bilder därifrån.



Jag & Elin på julafton!



Julgranen hos syrran!



Petter & Daniel!



Daniel, Gisela & Linnea!

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0