27Januari

Hejsan!

Idag kom Em hit vid 11.30 för vi skulle dra på stan och kolla. Jag köpte ett löparset på stadium + ett träningslinne. Så nu har jag träningskläder. Vi gick runt på stan ett bra tag sen drog vi på strömpilen och shoppade oxå. Jag köpte underkläder på rea. Så nu ska jag ta det lugnt med pengarna ett bra tag eftersom jag inte har någon inkomst.

Taggar morgonen då blir det Corona med Linnea & Annicka, kommer bli kanon. Sen på lördag blir det nog oxå utgång på Corona som det ser ut nu iaf. 

Om ett tag ska jag och Linnea dra på Iksu och träna lite. Vill köra ett spinningpass men Linnea var inte så sugen + gick passet inga bra tider. Så får helt enkelt bli någon annan gång. Blir nog lite crosstrainer sen lite mage-&ryggövningar igen även fast vi körde det igår. Lr får se hur mkt folk det är på gymmet.



Ditte <3 miss U!


Busan <3 miss U 2!

TAGGAR UTGÅNG MED ER BRUDAR!

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0