31 Januari

Måndag!

Idag sov jag till innan 1, då ringde de från the Studio och frågade om jag ville kom och bli sminkad och fotoad där. Jag tackade jag så den 9mars ska jag och några vänner dit. Hoppas det kommer bli kul, men alla som vart där säger att det är kul så hoppas det stämmer.

Kl.13.00-16.00 hade jag och Linnea tvättid så blev att tvätta jättemkt idag och det är typ det enda vi gjort idag. jag började städa men var så drygt så orkade inte fortsätta. Men nu ska jag kolla om Linnea vill hjälpa mig med maten, undra vad vi ska äta för något. Aja, vi hittar säkert nått i frysen.

I veckan måste vi dra på arbetsförmedlingen och fixa sen måste jag och hämta omtentorna på universitetet oxå.

Så nu ska jag kolla om Linnea vaknar.

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0