6Januari

Torsdag 6/1

Idag vakna jag 11 och starta tvn och kollade på tv tills jag somnade och vaknade efter 3 klev upp och gjort frukost och sen duschade. Sen har jag pluggat klart ena häftet till vocabulary.

Så har några grejer kvar att plugga:
* Vocabulary sets 5-6
* American realia
* Grammatik
* Översättning

Men jag kommer att hinna plugga allt innan tentorna. Bara nästa vecka kvar sen blir det att ta tag i jobbsökandet.

Ikväll blir det en lugn kväll orkar inte plugga mera idag måste smälta det jag försökt få in av det jag pluggat hittills.
Nu ska jag passa på att kolla runt på massa bloggar och sånt innan Linnea vill ha internetet.

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0