Helgen!

Hejsan!

Fredag 28/1

Det blev Strömpilen med Em och Linnea vid 12-tiden. Vi käkade på mcdonalds sen gick vi på maxi och köpte lite grejer. Sen skjutsade Em hem mig och Linnea. Då blev det Iksu en stund körde cykel i 20min. Sen skyndade vi ner på stan och möte Annicka. Kollade på några affärer sen drog vi till Ålidhem. Handlade mat på Ica sen hem och fixade middagen. Vi käkade tacos sen började vi göra oss klara för kvällen. Em kom vid 9-tiden, vi andra var inte riktigt klara då men vi skyndade oss. Tyvärr så var det inte så jättekul på Corona på fredagen men det funkade ju hade ju trevligt sällskap. Iaf när Corona stängde drog jag, Linnea och Annicka ner på max på e4an och käkade stripsmeny. Sen drog vi på efterfest. Tog en buss från Vasaplan efter 7 på morgonen hem till Ålidhem. Kom till lägenheten typ 7.30 då blev det att sova till kl.16.


Vem?!, Jag, Linnea & Annicka!
Lördag 29/1

Vaknade vid 16 började med maten sen skyndade vi att duscha och göra oss klara för andra utgången på Corona. Den här utgången blev mkt bättre. Efter blev det efterfest på Berghem med 3killar. Vid 3 drog jag hem till Pär och sov där.

Söndag 30/1

Annickas 20-årsdag!

Linnea, Annicka & Jag!

Minns inte riktigt när jag klev upp, men käkade frukost hos Pär sen skjutsade han hem mig. Då sov jag ett tag sen ringde mamma och sa att hon, pappa och Elin skulle komma förbi med stolen som de fixat. Somnade sen kom de och plingade på drygt 1h senare. Då blev det att bjuda på fika sen dra till maxi handla åt mormor sen förbi hos henne och hälsa på. Sen drog vi och käkade på Ersboda på frasses efter det skjutsade de hem mig och Linnea. Sen for de hem, just det de tog med sig 2 stolar för att laga de.

Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0