Nyår

Hejsan, uppdateringen på bloggen har inte var så bra den här veckan. Men det beror på att jag inte haft nått internet och nu använder jag mobila bredbandet.

Ska försöka skriva om nyår.
Torsdag 30/12!
Jag och Linnea drog ner på stan och kollade mellandagsrean. Jag köpte en spetströja på Jc. Sen tog vi buss till Ålidhem gjorde middag. Sen duschade jag och gjorde mig klar sen kom Pär och hämtade mig, vi for och hyrde filmen Inception och for till han och såg den efter det skjutsade han hem mig. När jag kom hem blev det att packa alla grejer till Nyår sen fikade jag och gick i säng.

Fredag 31/12 Nyår!


Jag klev upp efter 10 käkade frukost och gjort mig klar vid 12 kom Ida, Tilda och Annicka och hämtade mig och Linnea. Vi for ner på stan för Tilda skulle köpa nya skor. Vi gick och köpte strumpbyxor på Åhlens. Sen for vi på maxi och fixade allt vi behövde till middagen. Sen köpte vi tomtebloss innan vi åkte från Maxi. Sen tills Idas lägenhet. Började med att göra förrätten och efterrätten. Vi käkade förrätten sen gjorde vi varmrätten. Efter vi hade käkat vamrätten började vi duscha och göra oss klara för kvällen. När alla var klara så visade jag och Linnea våran fina överraskning och till det åt vi efterrätten.

Bilder på våran 3-rättersnyårsmiddag!



Förrätten



+



Varmrätten



Efterrätten

Vi började dricka vid 20-tiden då körde jag, Tilda och Ida ölspelet med kortlek.
Efter ett tag så kom Annickas kompis Fredrik sen kom oxå Pär, H-e & Mikael.

23.30 började vi går ner till stan för att vara där vid 12-slaget men hann tyvärr inte ner till det blev lite sena. Var iaf nere på stan ett tag sen gick jag, Ida, Tilda, Pär, H-e & Mikael tillbaka till Haga medans Linnea och Annicka drog på nån fest på Teg.

Men när vi var på väg tillbaka till Haga tappa vi bort Mikael så var tvungen att leta han. Så tog ett tag innan vi var tillbaka hos Ida. Tror vi kom tillbaka dit kl.2.

Då drog Pär och Mikael hem till Pär. Så var jag, Ida, Tilda & H-e kvar hos Ida sen kom Linnea tillbaka oxå. Sen nångång drog H-e hem till Pär.

Tror vi andra somnade vid 6 nångång.

Det var mitt nyår!

Bilder från kvällen


Tilda är taggad!


Ida


Linnea håller på göra sig klar!


Linnea & Annicka!


Jag & Linnea!


Fredrik!


Pär & H-e!


Tilda & Annickas blandning!


Jag!

Hoppas alla hade en bra nyår!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0