Update 13-17 Januari

Uppdatering

torsdag 13/1

* översättningstenta.
* iksu gymma mage & rygg

fredag 14/1

* tvättid 10.00-13.00
* stan mötte upp Annicka och kollade olika affärer. Köpte en ny kjol.
* buss till Ålidhem och handlade frukost till lördagen osv.
* lägenheten fixa middag och gjorde oss klara för utgång på five.
* tog buss till renmarkstorget

Var inte så mkt folk på Five, de flesta var nog på Corona. Efter Five blev det Max sen taxi till Ålidhem.

Lördag 15/1

Jag, Annicka och Linnea tog 17.25 bussen till Ånäset. Blev pizza till middag med familjen sen gjorde jag nog inte så mkt mera.

Söndag 16/1

Blev att kliva upp ganska tidigt och gå ut för att hjälpa till att skotta tak. Jag var ut och lekte med hundarna sen började jag att skotta av min bil. Sen efter jag hade vart inne och fikat blev det att gå upp på taket och hjälpa Linnea och pappa. Vi hann inte skotta klart för det blev så mörkt.

Till middag blev det kotletter och potatisgratäng, riktigt gott.

Måndag 17/1

Ditte väckte mig typ kl.4 på morgonen för hon skällde som en idiot. Tror det är för att hon hör råttorna som är i väggen... vilket var sjukt drygt.. Var tvungen att släppa ut henne kl.5 för jag trodde hon behövde kissa lr bajsa. Men då vägrade hon typ komma in så jag var inte lite arg på henne... Mikael fick tillslut in henne. Blev iaf att kliva upp halv7 och följa med mamma och pappa till Ske-å. för att hålla mamma sällskap när hon skulle tillbaka efter hon hade lämnat pappa.

Vi for till Ånäset och handlade på vägen hem.

Sen blev det att sova en stund när jag kom hem för jag hade sovit dåligt. Sen blevjag väckt för att gå ut och skotta taket med Linnea. Vi hann inte klart då heller för det hann bli mörkt.

Sen blev det att duscha sen på kvällen for jag, mamma, Linnea, Elin och Mikael till Brednoret till storasyrran som hjälpte mig och Linnea med Cv och personligtbrev.

Sen blev det hem och fika sen sova.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0