11Mars

Hejsan!

Fredag:


Väntar på att tvätten ska torka, ska hämta den innan 19. Och innan det ska middagen fixas och det blir lax och potatis.

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Blir kanske utgång på corona, men är inte taggad eftersom att det bara är jag och Linnea.

På måndag så kommer min lillasyster in till stan hon ska till tandläkarn och då tar hon med sig en liten bärbardator som jag ska få låna ett tag eftersom min dator inte har något skrivprogram så jag kan inte öppna mitt cv och personliga brev. Så på måndag ska det fixas så jag kan söka jobb ordentligt.

Hatar verkligen att det snöade som fan inatt och imorse... När man verkligen tror att våren är på g så vänder allt och visar motsatsen.. Blir riktigt besviken.. Men bara att ha tålamod.. Så kommer snart våren.. Sen sommaren..



Längtar verkligen tills man kan gå runt i jeansshorts och bikini utan att frysa!



Elin och Linnea, älskar er!



Mamma och pappa, älskar er!



Busan och Ditte, älskar er!

Pusshej!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0