10November

Hejsan!

Idag bakade jag, blev 2sorters muffins vanliga och choklad sen blev det även en sockerkaka som var sjuktgod.

Till middag blev det makaroner och köttbullar, lätt att göra.

På IKSU körde jag och Linnea mage/rygg känner redan av träningsvärken. Fast mest från benpasset och passet igår.

Nu blir det att ta det lugnt sen duscha när Linnea är klar med allt som hon ska fixa, hon håller just på att färga håret.


Imorrn funderar jag på att baka negerbollar/chokladbollar men får se om jag orkar och har allt som behövs till det.

Är även sjukt sugen på ett spinningpass på IKSU men känner mig inte taggad att dra dit själv men får se.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0